Mitchell vs. BNL


Jessi, Aleena och Jag
Jag har gjort något hemskt! Igår under basketmatchen (Junior Varsity, vet inte riktigt var det är själv... Men varsity är ju det bästa laget på skolan så det är typ det näst bästa då...) så satt jag på MITCHELLS sida... Det är något man inte gör när man går på BNL. Det var ingen där från BNL som jag kännde under den matchen eftersom det bara var en JV match. Jag sa till MeLinda att jag bara fick låtsas att jag var på den Svenska sidan eftersom Mitchells färger är Blå och Gul. Dessutom spelade ju Jessi (tyskan som bor hos MeLinda ) för mitchell den matchen så jag kan hejade jufaktiskt på henne. Även om jag blev glad när BNL vann. 

När det var dax för Varsity att spela hittade jag Shelby (jag känner alldeles för många Shelby, Melindas halvdotter heter Shelby och det var henne jag satt med tills jag hittade den andra Shelby...)  Så jag fick vara på rättsida under den viktiga matchen ändå. Dessutom vann vi med 66-33. Det var riktigt kul.

Efter Matchen åkte jag och Jessi med hennes två kompisar till Paoli (grannstad) för det var något där som brann tidigare under dagen. Det var säkert 5 tvåvångings hus som brunnit ner. Tur att det inte var någon som bodde där. det luktade hemskt i alla fall så vi åkte hem och sov. SKönt att få lite sovmorgon på en söndag måste jag säga, jag är van att vara i kyrkan kl 10 idag låg jag i sängen vid den tiden.

jag kan inte hitta min Minneskortläsare just nu för att är i väskor och soppåsar... men jag lägger upp bilder så fort jag hittar den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback