Första advent

Känns lite sorgligt att sitta här utan ett tänt ljus på första advent, men jag har ju min gran! Igår var vi ute i över 5 timmar och leta julgran. Det sluta med att vi köpte en från det första stället vi va på och vi gillar den inte... Vi ville ha en 12 ft och den här är 9 ft tror jag. Jag tycker att den är enorm men är man van med en 12 ft så kan jag första hur liten den känns. Efter allt letande var vi alldeles för trötta för att klä granen, så det är dagens projekt skulle jag tro. Igår kväll var jag till en ny kyrka och dte var UNDERBART! Jag börja nästan gråta när jag såg att det använda worshiptogether.com's låtar. Inte för att jag visste vilka sånger just det här var men det var ju min stil. sen sjöng dom Mighty to save och det gjorde min dag! Visseligen är det inte alls vad de brukar sjukng för det här var ett gästband och gäst talare, men det var en jättebra kväll. Jag var där i morse tillbaka till psalmer och tråk men jag tyckte i alla fall om predikan bättre så det går frammåt. Funderar på att kanske följa med en av minna andra kompisar (en utav alla femtielva Shelby som jag känner) vad vet jag, den kyrkan kanske är perfekt för mig?

Jag ska klä granen innan jag vill visa en bild, och ikväll tänder vi julbelysningen på huset så jag kanske kan visa en bild på utsidan av hus med :)

Kommentarer
Postat av: Tiiiilden!

Hej patricia!

låter som du trivs som fisken i vattnet fortfarande, bra de!! :D oj och det kommer säkert bli en toppenjul för dig, kände oss nyss stolta och sate upp adventsljusstakar hihi ;) Under julskyltningen tyckte jag det var mycket människor men verkar inte vara så mkt till skillnad från er julyra! dock var det inte många som delade ut glögg!! :S besviken tjej! ;) Njut av din tid för alla står här hemma och väntar på dig! Älskar att läsa om dig och hoppas du har det toppen toppen i nya fammiljen :) BAMSEKRAM<3

2010-11-30 @ 16:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback