Födelsedag


När vi kommit hem från matchen så var huset dekorerat med svenska flaggor och det spelade ABBA musik, och vi hade lite av Larrys släkt över för middag (taco, the Arnolds favorit) och sen kollade vi på Mamma Mia. Abbey hade inte sett den så Ryan (marthas son) tog oss till Family Video.  Där inne hittade jag Männ som hatar kvinnor och Flickan som lekte med elden att hyra. Synd bara att jag inte har lust att kolla på dom för att dom är så hemska. Det skulle bara vara kul att se något på svenska :) Annars händer det inte så mycket här, jag är super förkyld och känner att mina bihållor snart kommer sprängas i bitar så jag sover mest helatiden, men igår fick jag paket från mamma och Pappa med lite godis, choklad, en sjal och två böcker. ÅH, vad jag saknar dom! Men om typ 6 månader kommer dom och hälsar på hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback