Victor!

Bara för att jag är enormt snäll så tänker jag lägga in ett inlägg som är bara till Victor!

Jag är så sjukt pepp på långe helg. Här ska tas kort, slappa och frächa till mig allmänt.
Förra helgen var super mysig med MathildaJossanPatricia natt mellan torsdag och fredagen. Tillbaka till skolan tidigt för att vara död under heladagen. Hem och sova på soffan i en timme sen bar det iväg till kyrkan för att ha mysigt med folket där. Hem, sova, vakna med huvudverk, sova mer, få mer huvudverk, ät frukost och slänga i sig ipren sen åka till tåget. Träffa upp Emelie och Mathilda vid staionen för att hoppa på tåget och åka mot RÄTTVIK! Helt ssjukt bar dag alltså! Äta mat, få panik, dra på stranden, skumkrig, träffa folk, snygga killar, sen buss hem igen!

AWESOME HELG ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback