s o o o o o o l


Klockren bild från rättviks marknad - SKUMKRIG! ♥

Dagens outfit - shorts och bikini.

Det är knappt så jag kan tro att det är sant! Det är sommar for sure. Jag har till och med kört i gång med sommarens "jag orkar inte bry mig men är snygg ändå" look.
- Självtorkat lite halv lockigt hår uppsatt i en lös häst svans eller en bulle.
- Smink - smink? på sommaren? - oooooorka! Lite solkysst hy med några lätt fräknar.
- Slitna lite halv pösiga shorts och den vita bikinitoppen till.

Dagen är gjord! Jag hade planerat en plugg dag men jag har bestämt mig för att strunta i det. I dag är det ligga på gräset och hoppa stuttsmatta som gäller. Kanske flytta stuttsmattan lite också - jag tänker inte hoppa om den inte står i solen, då blir man ju inte brun.
Det enda som suger nu är att jag inte blir brun. Suck på det. Himla CP gener. Aja - nu bär det ut i solen igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback