blogga

Jag känner att jag kanske inte är den mest aktiva bloggeskan just nu ;) hehe
Jag har FULLT upp! FN rollspel hit och tjejkväll dit! Dessutom vet jag inte vad jag ska blogga om. Det står still med USA resan. De ar inte bestämt sig för att ta tillbaka min värdmamma så det letas fortfarande efter en ny. För er som inte vet det så tog de bort min värdmamma från EF pga att hon hade för höga krav eller något liknande... Men jag hoppas att jag ska få reda på någonting snarast!

btw, FN rollspelet - ojojoj! 
Det var så fruktansvärt roligt och så hemskt uttröttande! Jag deckade i soffan direkt när jag kom hem varje dag vare sig jag slutade 9 eller 4. Får ni möjligheten att vara med - ta den!! Tips från coachen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback