Rix FM


Eric Saade är snygg!

Kul kväll och dag med Linn, Frida och Julia igår. Skolan på förmiddagen - slutade typ kl 10.15. Sen stannade jag kvar och hade kul bara. Mathilda kom förbi ett tag. Ner på stan med henne och Eliza. Träffa Sara och Linnea. Ta bussen till Linn. Laga god mat och äta med Frida och Julia. Åka ner till stan. Träffa Johanna. Kolla på Rix FM Festival. ERIC SAADE ÄR SÅ GALET SNYGG! Dra till kyrkan. Åka hem. sova.

En kort sumering av gårdagen. Fett värt!
Sista fredagen med NV1 :( ♥

Kommentarer
Postat av: Gissssssa vem :D

ERIC är sååååååå MIN!! :D :D :D



// Börjar på T och slutar på E

ps. är ledsen, nu går vi inte i samma klass längre :'( tårar ds.

2010-06-12 @ 22:38:26
Postat av: Patricia

Jag chansar på Tilde! Jag tycker att Eric är snygg :D



Ja! Det gör lite ont i hjärtat när jag tänker på det :'o

2010-06-14 @ 20:39:44
URL: http://patriciasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback