50 dagar

Inte för att jag är hundra på när jag åker men jag har räknat ut att det är mindre än 50 dagar kvar. Det är SJUKT! Jag älskar det! Igår insåg jag att det kommer bli lite jobbigt att lämna mamma dock. Inte bara för min skull men för hennes också. Det kommer bli jobbigt att mamma tycker att det är jobbigt... hehe. Jag är rätt pepp i alla fall ! !

Imoron blir det att tvinga sig upp vid halv 5 (!) för att åka till amerikanska ambasaden och fixa Visum :D niiiiiice! Om jag blir klar snabbt blir det en tur på grönan också. Sen blir det att bege sig till Dalagården och jobba några dagar ♥

Kommentarer
Postat av: Den bästaste av dom bästaste i Nv1 elr 2 elr vad vi är xD

Kommer bli jobbigt att inte ha dig i skolan när vi börjar :'( men får tänka på att du har det bra iaf :*

2010-06-25 @ 12:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback