sdghf.ornjkg

dhsgf 34789y v2yigf583 4åvi805y340 58234974+ vöpuyetohrklv dgn, det enda jag kan få fram just nu
Jag vet jag vet jag vet jag vet jag vet jag vet!  Jag har inte varit så HÄR glad på länge! Jag ska till Stayton, Oregon. Helt sjukt vad himla glad jag är asså! Nu kommer jag befina mig 620 miles, vilket är 997 kilometer, från mina pojkar :D Dessutom fick jag världens sötaste bild av Ben, men blogg.se vill inte låta mig ladda upp den :( Jag är så sjukthimlasuperCPGlad, ni har ingen aning! Jag läääääängtar! <3

Nu borde jag åtminstonde jobba lite Idrott, tråkigt nog! Men jag har ju Frida och Linn mittemot mig :) <3

Kommentarer
Postat av: Linn

Weeyey! :D Så coolt, den är ju ovanligt uppdaterad :D 1337 biatch!

2010-01-29 @ 09:27:04
URL: http://linnostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback