blogga kanske!?

Efter som Linn påstår att jag aldrig bloggar, vilket påhopp (hmmm ;) ) så tänkte jag uppdatera lite nu.
Så här efter jul att jag varit på tre läkarbesök och imorgon blir mitt fjärde eftersom man måste se till att man är frisk innan man åker till USA.  Pengar har gått åt vill jag lova! doktorer är inte billiga ;)

Annars står det rätt still på USA fronten. Papperna är i USA men det tar nog sitt tag innan jag får någon familj pga att många inte kollar förens i maj när deras nuvarande studenter åker hem.

Föresten så tog jag första av 3 Hepatit B sprutor idag, aj min stackas arm! Okej jag ska inte skräma er, så ont gjorde det inte, bara psykisgt, jag hatar sprutor!

Jag har även hunnit hitta min stora kärlek sen sist jag skrev! Inne på Gina Tricot, tjena vilken snygging!
Är den inte underbar så säg?

tack och hej ;)




Kommentarer
Postat av: Linn

Nämen grattis Patricia, duktig du är som skriver igen! ;D haha

2010-01-14 @ 22:34:15
URL: http://linnostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback