Tattoo

Jag ska Tatuera mig!!!
På studenten ska Nv1 (dåvarande Nv3 + Jag) tatuera oss bestämde vi idag! Det kommer bli toppen! Sen vet ju jag om någon hur det blir med alla Nv1:s idéer, de försvinner bort någonstanns... Men jag hoppas fortfarande på att den här kommer hållas, det skulle vara bästa minnet med bästa klassen!
Jag vet inte vad jag vill ha än, men 1337 på handleden var inte helt dumt asså ;) haha Nej, 1337 kanske man inte vill ha där hela livet... inte ens en vecka tror jag. Men något på handleden vill jag ha, sjukt fint! ♥

Kommentarer
Postat av: bästaste!

Jaaa det är klart att vi ska göra! :D jag är på iaf, får klara mig utan körkort och lägenhet då xD

2010-02-03 @ 11:17:46
Postat av: Patricia

Lugnt! vad ska man ha de till när man är snygg kan man skaffa sambo och chafför! :D

2010-02-03 @ 19:08:40
URL: http://patriciasjoberg.blogg.se/
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

kul med tatuering!

2010-02-03 @ 21:08:26
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback