20100102

Kolla på dagens underbara datum! Ett Palindrom, awesome! Men det kanske bara är jag och min dåliga humor som tycker det är kul, eller?

Förutom det klockrena datumet har det inte hänt mycket idag. Jo, jag klippte mig. Frisören kunde verkligen inte styla håret!! Mitt breda ansikte med håret slickat runt huvudet -.-' Men när jag kom hem tog jag och fixade det själv och jag är jättenöjd, tror jag i alla fall. Jag har även gått upp minst 5 kilo i hårprodukter i håret! Jag har ALLT du kan tänka dig att ha i ett hår i håret, jag lovar.

Det kanske har hänt lite saker idag ändå. Jag har t ex insett att jag är två centimeter längre än jag alltid trott :( Deprimenade, for sure! Usch vad det suger att vara lång! Jag önskar att jag skulle krympa 18 cm och dra på mig ett par 12 cm klackar utan att sticka upp som en flaggstång mellan alla människor jag träffar! Det skulle vara toppen!

btw jag vill åka till USA nununu. Jag vill åka på roadtrip med pojkarna mina nununu. Jag vill uppleva ett nytt liv nununu. Jag vill träffa min värdmamma nununu. Jag vill se mitt rum nununu. Jag vill träffa nya människor nununu. 7-8 långa himla månader sen är jag där!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback