Snödagar + jullov


Jag har redan jullov. Vi fick två snödagar så här innan lovet. Eftersom vägarna är så dåliga finns det inte mycket att göra. SÅ vi har bakat kakor till alla i skolan men eftersom det inte blev någon skola idag kan de inte få några kakor... Jag hade tur och tog med mig lite svenska saker till Spalding och Bunnell. Jag gjorde tydligen Joshs år för att jag bad Spalding att ge honom en orange "Swedish Fish". 

Shelby har precis åkt till sin pappa så jag vet inte vad jag ska hitta på idag men jag får väl se. Jag har spelat Alfapet med Gracie. Vi slutade med 204 poäng var. haha. Jag hade lite problem för jag hittade bara massa svenska ord helatiden. Jag ska kolla klart på Ellen nu och sen får vi se om jag kan komma på något att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback