julgranen går byebye


Nu är vår hemska och deprimerande träd borta förevigt. Förhoppningsvis är han på ett bättre ställe nu. Vi kastade ut grannen och på golvet låg det är tjockt lager av barr. Över en inch vilket är ca två cm. På bilden är det bara hur mycket barr som ramlat ner under en natt. Vi sopa det sista vi gjorde och tog kortet dirket efter frukost. Dt sorliga är att det här kortet är taget för mer en en vecka sen... Det blev värre. Ledsamt att inte ha julklappar under granen. Men ingen var ju normalt med en jul i USA, så jag överlever. Att fira jul utomlands (antagligen skulle det ha samma effekt att bara fira hemma gos någon annan) är ett väldigt äventyr. Det finns både posetiva och negativa saker med det. Jag föredrar jul hemma med mamma och pappa, men jag skulle inte byta bort denna jul mot något!

Kommentarer
Postat av: ♦ ebba.

sv; okej :) tack så mycket! :D

2010-12-28 @ 00:27:04
Postat av: JOSEFIN GARD - ALLT OCH INGET

haha japp men jag måste lämna tillbaka 2 stacker jag råka ha förliten stolek men dem var inte på rea man kan väll inte lämna tillbaka rea saker eller ??



2010-12-28 @ 21:10:28
URL: http://josefingard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback