Indianapolis

som sagt åkte vi till indy. Men vi var nog lite för trötta på att kolla i affärer efter all julhandling för ddet enda kul var forever 21 och H&M. Så vi var där, klockan var 2 och musikalen började vid halv 8... Men vi åkte runt och letade efter någonstanns att äta. Det slutade med Cheeseburger in Paradis. de har god sallad, men jag var sjukt hungrig så åt en hamburgare och strips. INTE GOTT! Jag skulle heldre äta en från någon snabbmats kedja faktiskt och jag gillar inte snabbmat. aja, sen åkte vi runt och kollade i indy innan vi gick och kolla på musikalen. Den var jätte bra. Det handlade om häxorna i Wizard of Oz. De handlade om dom i collage och sen fick man se korta saker från filmen, typ att Gilnda skickar iväg Dorothy och så knöt dom ihop det. Riktigt bra gjort.

Igår åkte jag till emma, gjorde den sista julhandlingen och kollade på avatar. sova och nu ska Shelby och jag till Mitchell och hämta en av TJs (shelbys pojkvänn) Senior pictures. Det är en bild på dom båda som hon ska ge till sin mormor i julklapp.  Sen får vi se vart den här dagen tar vägen. Har lite bilder jag vill visa men det får bli senare.

Kommentarer
Postat av: Anna-Greta

Kul att du är så upptagen med att leva och hitta på roliga saker. Ha det bäst och en riktigt GOD JUL.

2010-12-23 @ 23:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback