Grattis Alva


Än så länge är det torsdag här men hemma i sverige så är det faktiskst Fredag och min systers födelsedag. Jag hoppas att hon har det jättebra och att hon inte behöver vakna och inse att det är -20 grader. Jag har en födelsedagspresent men den får hon vänta lite på, antigen blir det ett paket hemskickat till Jul eller så får det bli till påsk.

Här är det 0 gradigt och svinkallt. Jag fattar inte hur det kan vara så kallt och bara vara noll. Dessutom är min jacka tunn som attan, men det finns ju inget varmare att hitta... Jag kommer frysa ihjäl i dessa 0 grader men ha överlevt 36 minus hemma. Sjukt.

Nu ska ta mig en bit Marabou, svensk choklad slår allt! förhoppningsvis kan jag få upp värmen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback