busybusybusybusybusybusy

Streeeeessad! Har gar det inte en minut till spillo. Det kan handa att vi sitter ner i nagra minuter men det beror mest pa att vi ar sa trotta att vi inte hade klart mer. Det gor mig ingenting. Jag har det kul. Men jag har shoppat tva dagar i alldeles for manga timmar i rad. Nu bar det snart av mot Indy (indianapolis) fot lite shopping, mest kolla runt lite. Det finns ett HM :D Vi ska dra oss dit om bara ett kort litet tag och kommer inte hem forens inatt. for klockan 19.30 sa ska vi pa en musikan. Wicked, det ar om haxorna i Wizard of Oz.
Jag hoppas bara att vi kan sta oss ett tag pa var riktigt bra frukost.. host. Chocolat chip panncakas! (skratta bara men kom pa en battre oversatnning till det sjalva! )
jag ska forsoka uppdatera mer men nu innan jul har jag det fulltupp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback