Sunday

Upp och ducha vid kvart i nio för att hinna till kyrkan till kl 10. Jag fick en underbart fin liten bibel av familjen igår, den är turkos och brun (mina abslouta favoritfärger vilket de inte ens viste om) och den har mitt namn ingraverat. Karen sa att det tog dem ett tag att få dit två prickar över o:et men det gick till slut. Vi åkte till kyrkan och det var trevligt som vanligt, alla är så snälla mot mig att jag nästan blir rädd. Varenda än har sagt att jag bara kan ringa eller komma förbi om jag vill prata eller om det är något. Will läste ur min bibel (den svenska) med nästan perfekt uttal tillskillnad från Abbey som jag inte förstog ett ord av. Jag hade väldigt kul! '

Efter kyrkan åkte Karen och Jag till Wal-Mart för att handla skol grejer. Det var riktigt kul, jag älskar Wal-mart! JAg tror att jag har allt jag behöver men eftersom jag inte vet innan tisdag vad jag behöver så kan jag inte vara säker. Jag köpte mig en one tree hill box också. Säsong 4. Den kostade mig 130 kr så jag ska köpa mig en till när jag sett alla avsnitt på den jag har. Det kan vara skönt att ha något jag normalt skulle gjort i sverige att göra när jag längtar hem. Vi åkte och handlade mat också. Det hela tog oss 4 timmar. Så det var bara att packa in och åka till kyrkan igen. Av någon konstig anledning så packar man inte i sina varor själv i usa utan det står någon och gör det åt dig, så det är inte så jobbigt att packa ur dem.

Efter kyrkan prata jag lite med Nan, Dorothy, Larrys mamma. Hon är här med min Amerikanska grand-ma. Hon är så gullig! Hon vill att jag ska ringa om jag vill ha skjuts någonstanns eller om hon kan hjälp amed något annat. Vi åkte därefter med Brock's till Arby's och åt middag. Det var trevligt för jag har inte träffat Ruthann på några dagar och hon har fått ett jobb så jag ville prata med henne. Hon är mycket mer nervös för att börja jobbet än jag är för att börja skolan. Nu ska jag ge upp. Ta mig något att dricka och hoppa i säng för det är sista natten på sommarlovet jag vill sova läääääänge :)

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Åh, vad det är kul att läsa dina inlägg! Jag kommer vara en flitig besökare här på bloggen och ha koll på dej!

Tänker på dej och önskar dej en fantastisk tid over there!

Kram Gilla

2010-08-16 @ 09:20:05
Postat av: Johanna Winter

Mmm BBQ sås!:)

Det låter som att du har det bra ändå trots den söta maten. Själva har vi nu klarat av första skoldagen och det har skett endel förändringar, bla. så bor vi nu i ( den dåvarande) samkorridoren. Tänk att det bara var ett år sedan du och jag gjorde vårt projekt om hjulet, känns som evigheter sedan men ändå minns jag det så tydligt! xD.

kram

2010-08-16 @ 20:33:20
Postat av: Johanna igen

Oops! kommenterade visst på fel inlägg!

2010-08-16 @ 20:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback