Stressig lördag!


Jag, Jessi, Ella och två till jag inte vet namnet på...
Vi är de fem personer som MeLinda har hand om när vi är här! Ella går på min skola och de andra tre på Mitchells High School.

I går var det picknick för alla EF studenter i vårt område. Det var för att få mer information och för att lära känna lite fler utbytesstudenter. 80% var från tyskand vilket resulterade i att jag inte förstod mycket av vad de pratade om men de jag pratade med var riktigt trevliga. MeLindas student, Jessi är kommer jag antagligen träffa på mer eftersom MeLinda är en vänn til familjen.
En bild på nästan alla!:

Efter att vi var klara på picknicken så åkte vi hem en snabbis för att skicka pojkarna in i duschen. De han var på picknicken i 3 minuter innan Stephen kommer och visar en stor svart fläck på sina vita shorts. Tim var inte långt efter. Medan killarna duschade så åkte Larry och jag till hans jobb för att ännu en gång gick larmet (det har ringt i Larrys telefon konstant i flera dagar. Han har åkt in vid 3 på natten 2 ggr) Larry visade mig runt och sen gick vi ut på lagret eller vad man ska kalla det och åkte runt i en liten golfbil där, det var STORT!

Vi hann knappt komma hem igen innan vi satt i bilen mot Elwood. Karens systerdotter ska flytta till Alaska i 3 år så vi åkte dit för att säga hej då. Det var en 2 och en halv timmas bilfärd dit och hem för att vaa där i ungefär en timme. Men efter att vi varit där ett tag tog dom med mig till Glass Festival så det var värt det. Det var väldigt likt Rättviksmarknad. Med brännda mandlar och karuseller. Vi fick till och med se fyrverkerier! Eller nästan i alla fall. Det var en elledning som brann så det spraka och sköt eldgrejer. Det var ganska coolt och mycket läskigt.  Vi åkte tillbaka till Karens syster och åt hemlagad glass och sen drog vi hemåt. Vi hann stanna en snabbis hos hennes andra syster på vägen hem så när vi väl var hemma var kl efter 12.
Typ detta är medelklass husen i Elwood. Det var riktigt fint i det fina området men det var så här det såg ut över allt. Inte så trevligt.
Jag i min väldigt fina hatt som jag fick av Larry! haha Ni skulle ha sett mig när jag dessutom satte på ett fint Sheriff emblem på den och eytt polis klistermärke på tröjan. Coolare tjej får man leta efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback