Spring mill

Jag hann vara hemma i ungefär en timme innan Jailin och hennes pojkvänn plockade upp mig för en tur till Starbucks! Vi fikade med en kompis till dem Aaron och spelade spel. Jag tror spelet hette Apples or apples men jag vet inte. Ett knäppt spel var det i alla fall, men kul. Jag kan inte förklara vad det går ut på men vad vet jag, vill ni veta googla? Starbucks har den godaste frappechinon ( inte som den frappen vi åt på skolavslutingen Nv1or) Det är typ iskaffe. Mycket gott! Vi körde runt i deras "truck" och lyssa på country bland alla majsfält. Där har ni Indiana i ett nötskal. Det visade mig ett område med Amish folk. Jag fattar inte hur man kan leva utan elektrisitet. Jag menar jag vill ha min ugn och lampor! Men det var väldigt coolt, alla hus såg likadana ut, vita med en altan fram som i alla country filmer. Efter att vi åkt runt där ett tag åkte vi till Spring Mill.


Jag tryckte in lite bilder från Spring mill. Det var ett väldigt fint ställe. Det är en gammal väderkvarn och en massa gammla hus från när den var i bruk. Det går runt lite folk utklädda till viktiga personer från den tiden och det var bara mysigt. Vi var där i ungefär en timme men det är så varmt och luft fuktigheten gördet hela mycket varmare! Det var runt 40 grader och solen sken. Det var hemskt att röra på sig men det var värt det. Jag hade verkligen kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback