Packa...


Hittade en liten nässelfjäril i mormor och morfars trädgårdland när jag var där sist.


Jag bara packar och packar just nu känns det som. Det är klädhögar på varenda millimeter av mitt golv (faktiskt ligger dom i prydligt vikta högar) Packa upp packa ner, flytta om. Jag blir snart tokig av det här... Men det är så värt det! djungelvrål, marabou och lösgodis är ner packat. Det är svårt att tänka sig att ett sånt framgångsrikt land inte har tre så självklarheter som dom. Men det är ju desto roligare för mig som kan t amed det och se deras miner när de äter sin första djungelvrål! haha!

Imorgon bär det av mot huvudstaden för att bo på hotell med mamma och pappa. Jag ska vara på flygplatsen (allra senast) 04.50 på onsdag morgon så det fick bli en hotell natt. Men det betyder endast en natt kvar i min säng, en endaste natt. ah!

Jag drar ju snart, riktigt snart! Om man inte ska lyssna på bror min för enligt honom bär det av på tisdag om en vecka. Som vanligt lite efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback