Greg's b-day

Tisdag var Gregs födesedag. Efter jobbet kom det lite släkt och familjen Ryan över för att fira. Vi åt Tacos (som faktiskt är det enda hemlagade jag ätit som smakar svenskt) och brownies. Det var väldigt trevligt. Ryan’s är väldigt roliga. Stephanie erbjöd sig att ta med mig ut till skolan på torsdag för Freshmen orientaion eftersom hon skulle ta med Abbey. Sen ska vi ut på fredag också för att gå igenom skolan och se till att hitta. Jag lovar er skolan är STOR och jag har bara sett utsidan än...

Eftersom jag och Abbey var så utråkade så jag vi ut på en promenad. Vi gick ner till kyrkan (vilket just nu är det enda stället jag hittar till om man inte räknar med hur man åker bild till wallmart) Vi pratade ganska mycket om skolan. Det kommer vara hennes första år också eftersom hon är yngre än mig. Jag tror hon tycker att det ska bli läskigare än jag, men jag är mest nyfiken. Jag vill veta mina kurser såååå gärna just nu att det är galet. Efter promenden var vi så varma att vi hoppade i poolen. Det är fortfarande hett ute. Det är över 30 grader varje dag. Vi var i poolen i säkert två timmar. Spelade lite Volleyboll med killarna. Det var riktigt kul !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback