Godr...god ra... Go Dramaclub!

Innan skolan idag var jag ännu en gång in till mr.Kurtz och drygade mig. Jag har haft lite svårt med US history så jag bestämde mig helt enkelt för att byta lärare. Det slutade med att jag fick Mr. Webb, 1 period. Det betyder att jag har bara roliga kurser heladagen efter det! Mr. Webb är med i vår kyrka så jag känner honom lite grann. Karen säger också att hon har hjälpt hans barn med NO så det är bara för mig att ringa honom om jag behöver hjälp med Historia. Nu känns det genast mycket bättre! Även om min gamla lärare tyckte att det var tråkigt att jag bytte.

Efter skolan var det Dramaclub möte! Det känns som jag är en del av Sharpay och Ryans (från high school musical) liv. Pga det så har jag haft High school musical låtar på hjärnan hela dagen. Vi ska sätta upp tre saker det här året. Jag är pepp som bara den. Jag har inte riktigt bestämt mig för om jag vill var med som skådespelare än men jag kommer ha lika kul bakom som på scen det är jag nästan säker på. Det ska bli så kul! Jag vill göra mer sånt här i Sverige. När jag kom hem så var jag med Emma ett tag. Vi cyklade till Family Video för att lämna tillbaka mina filmer och sen så cykla vi till Walgreens för jag var hungrig. Det är rätt sjukt men det är ett apotek som har allt från smink till mat till fotoframkallnings saker. Dessutom finns det drive-in...  Efter det kom vi hem och var med Katie (en annan granne som är i min fotoklass) Hon har precis fått en bil så hon är ganska glad. Vi kanske åker på en tur senare.

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hej!

Kul att läsa om dina dagar och hur du har det!

Tänker på dej massor, bara så du vet!

Kram kram Gilla

2010-08-27 @ 08:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback