Football


Abbey, Emma, Jag

Fredags kvällen spenderade jag på Bloomington south's hemma plan. BNL spelade mot sina största rivialer Bloomintgton south. Tro det eller ej men vi VANN! Snacka om att det var ett gäng glada BNL elever där. Jag förstod inte ett dugg av vad det hela gick ut på. Dom börja och blåste av, börja och blåste av... Jag fatta inte, men jag fattade touchdown så då stod vi och hoppa och jubla. Våra färger är marinblå, röd och vit och det kunde men lugn se på vår sida av planen. Alla (nästan, det fanns folk med andra BNL kläder typ jag och Abbey med våra matchande rosa BNL T-shirtar) var klädda i rätt färger och jublade när vi gjorde något bra. Jag älskade det! Jag kan inte vänta till Basketmartcher där jag kanske förstår något av vad som händer också. Det var riktigt kul att kunna vara på en match och veta vilka jag skulle heja på. Jag vet inget om sport så det brukar inte vara fallet.

GO BNL STARS!

Jag ska snart ge mig av till nån skog på picknick med alla EF studenter i närheten. Sen beger jag mig av mot Karens syster för att säga hej(då) då hon flyttar till Alaska nästa vecka. Förhoppningsvis ska ja inte vara så här trött nästa vecka så jag kanske kan skriva lite mer.

Kommentarer
Postat av: Tiiiiiiilde :D

Det låter sjukt kul lilla Patricia :D om jag inte är helt ute och cyklar så borde det väl finnas nå snygga vältränade killar dä på planen xD hihi Du verkar ha trevliga söta små vänner! :D är så glad för dig! ha det så bra Patricia :D <3

2010-08-22 @ 00:46:21
Postat av: Emelie Ahlström

Åhh du verkar att ha skit roligt Pirre!

Älskar att kolla på bilderna som du lägger upp!!!

Vi saknar dej här i Sverige,

love you darling ♥

2010-08-22 @ 22:47:39
URL: http://tulivu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback