En vecka har gått

Jag har varit så hemskt uttråkad hela dagen! Jag gjorde inte ett dugg innan kl 6 då kyrkan börja. Jag åkte ner och träffade R.W, Abbey och Ruthann. Sen träffade jag lite nya ungdommar. De verkar vara ett riktigt roligt gäng. VI har en ungdomms grej nere i källaren innan vi går upp till gudtjänsten och så länge vi är nere fungerar allt bra men det är väldigt svårt att hänga med på gudtjänsten. Det är lite halv bra ljud och jag har svårt att hänga med. Efter var vi kvar  och prata ett tag, de har ju inte kyrkfika här inte. Abbey vill att jag kommer och sover hos henne någon dag. Det ska bli riktigt roligt.  Jag vet inte när det blir men det märker vi.

Efter kyrkan åkte vi hem till Brock’s eftersom Brian har gjort illa höften så ville vi åka ut och hälsa på honom. På vägen stannade vi på Wendy’s och köpte glass. En Small till alla utom den sjuke som fick en Medium. Snacka om att lilla Stephen var avundsjuk. Jag kunde knappt få i mig den lilla jag men jag är väl inte uppväxt i stora USA heller.  Väl ute på landet visade Ruthann runt i huset mest hennes rum och bilder  men också kontoret. Stephen som DIREKT gick till datorn för att spela Sims 3 blev väldigt upprörd när han upptäckte att Ruthann hade raderat hans 3000 familjer. Tim var mest intresserad av vad som visades på Discovery channel, han frågade redan i bilen på väg ut dit. Vi var kvar en kort stund men det var sent så vi åkte hem vid 10 taget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback