BNL

Idag har varit en galen dag. Jag vaknade vid kvart i sju av att Stephen (killen som sovit till halv elva varje dag) var uppe och lekte med hunden.  Det var första natten som hunden bodde hos oss. Den ska bo här i 6 månader när Greg och Jolin är i Afganistan. Jag somande om och vakande igen halv åtta av att han kommer in och frågar om jag vill vara med och leka. Då går jag upp och duschar (ja, de har duschar här även om de luftar clor om dem... För att inte tala om smaken av kranvattnet...)  Halv nio kommer Stephanie och Abbey och hämtar mig för att åka till skolan. När vi väl kom fram och skulle gå på toa letade vi ett tag och när vi väl hittade en bestämde vi oss för att vi skulle springa till den toan mellan alla lektioner. Vi köpte varsin rosa BNL T-shirt också så vi ska ha dom på oss när vi går dit. Det är 40 grader ute idag och ändå frös vi inne i skolan, det var så kallt! Förutom i idrotts delen där var det svårt att andas.  Efter informationen så gick vi runt och kollade i skolan. R.W som är Abbeys bror visade oss runt. Det är stort och väldig förrvirande. Det är en fyrkant med bibloteket i mitten. Sen ser allt likadant ut. Jag tror tillslut att jag fattar systemet men det var svårt. Det är färgkodat i alla fall, så det borde ju fastna nångång. Problemet är korta raster bara. Vi har 4-5 minuter...

Lunch med Greg och Jolin på Papa’s. Det var riktigt trevligt. Jag gillar verkligen dom. De inser att det inte finns så mycket att göra så de har plannert massa att göra med mig men det har inte blivit av. Efter det tog de med mig ut till skolan igen för att skriva in mig. Jag fick välja kurser och fick mitt schema redan idag! Jag har Study Hall som är läxläsning typ på morgonen och sen är det Photography (inte helt hundra än men förhoppningsvis) och Jewerly Design innan jag har Lunch/studyhall. Det betyder att jag har 25 min lunch och 25 min studyhall. Sen är det American history. Efter det har jag Webbdesign i två perioder, det är en i kyrkan som är lärare för den kursen. Sen är det Engelska och så slutar dagen där. Jag är riktigt pepp på att skolan ska börja. Jag har fått mina böcker (två stycken eftersom jag bara läser kul kurser nästan) Och mitt skåp. Skåp 2313, det betyder att jag kommer vara omringad av sophmores men det gör inget. Jag ska tillbaka imoron och kolla mer på skolan.

Efter att ha åkt och köpt den godaste glassen någonsin så kom vi hem till huset och tog det lugnt. Greg och Jolin satte på en film och jag pratade med axel och pappa på Skype. Jag saknar mamma och pappa så fruktansvärt mycket att det är helt sjukt.  Det var väldigt skönt att höra att dem lever där borta. Efter det har jag inte gjort mycket mer än att kolla på Larrys fulkomligt hel coola kamera samling. De finns några riktigt coola kameror där vill jag lova, GAMMLA grejer. Dessutom fick jag en Poloraid kamera av honom som han hade haft och inte använt på hundra år. Snacka om lycklig tjej.  Snart är det sängen som gäller för mig. Jag är trött jag.

Några barn kom över och ville vara med på kort och tog lite kort på mig också xD Jag slänger in en bild på katten och hunden också


Kommentarer
Postat av: den bääääästaste!

SÅ J*VLA AVIS!!!!!!!!! HE DET SÅ F*CKING BRA OCH JA KOMENTERAR MER SNART OCH SVARAR PÅ DITT MAIL PÅ FB! HIHI PUUUUUUUUUUUUUUUSSSSS<3

2010-08-13 @ 21:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback