Värdfamilj


åååååååh! Jag är så glad just nu! Har fått min nya värdfamilj och de verkar toppen. I Indiana kommer jag att spendera mitt nästkommande läsår med familjen Arnold. Jag kommer att få två små bröder, 10 och 11 år. Jag menar hur kul kommer inte jag ha det!?
Jag kan inte vänta på att jag ska få svar mailet som jag nyss skickade till dem. Jag vill veta allt! Inte så konstigt kanske men jag fattar inte att jag ska åka! Jag har precis kommit på definitionen av att vara pepp idag i alla fall - det är ett som är säkert!

Min glädje förstör inte direkt av att det är VÅR heller vilja jag lova! Imorgon blir det att ta cykeln till skolan. Det är visseligen en bit, med det är det värt! mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback