Nervös

Nu kom det. Jag har inte varit ett dugg nervös förens nu. Jag läste om resan... Om man har riktigt tur så behöver man bara flyga från sthlm sen är man klar, men antagligen måste jag byta flyg. Om jag har otur kan jag få byta plan ännu en gång och då alldeles ensam. Hur ska det här gå? Man kan dessutom ha oturen att behöva sova över på flyplatsen. Det är väl det sista man vill när man har kommit iväg? Att få vänta en dag till på att få komma fram. Jag måste läsa klart min handbok nu och sätta in alla papper i min ny inköpta flugsvampspärm (röd med vita prickar) :)

Kommentarer
Postat av: mikaela ~

Fin blogg +gillar headern!



Skulle du vilja vara så snäll och rösta på mig i en tävling jag är med i? (A)

det skulle betyda jätte mycket! Inlägget som tävlingen finns länkad till heter: RÖSTA PÅ MIG!

och jag är numer 10!

Tack så jätte mycket isåfall! <3

2010-01-02 @ 23:37:44
URL: http://miikaeelaliindeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback