Klädaktion

Snart bär det av mot kyrkan och US! Det känns som väldigt längesen... men det är väl en vecka som vanlig. Jag antar att det beror på alla långa dagar den här veckan. Även om vi har haft sjukt kul (: Min klass är stördast, underbarast och bara BÄST!  Jag har i alla fall rensat ut hela garderoben, så nu har jag inte så där jätte mycket kläder kvar, hehe. Nu ska man bara rensa ut vilka kläder som ska slängas och vilka som man ska aktionera ut ikväll. Det kan ta lite tid det också... hehe.

Ett sista litet visdomsord:
You have to live on the edge, våga spränga en E-kolv (vaddå internskämt?)


Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHA henke är så klockren!

2009-11-19 @ 20:29:45
Postat av: Patricia

haha!! det var så himla kul :D

2009-11-21 @ 16:28:21
URL: http://patriciasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback