kamerastuff ;)

reflexskärm, 110 cm diameter

uv-filter

close up filter +4

dimmer till blixten

Macroset

 

Nu blev äntligen min födelsdagspresent beställd. Det blev en hel hög med saker :) Reflexskärmar, ÄNTLIGEN! åååh vad jag känner mig glad just nu! (jag vet att saker inte gör mig lycklig i längden, men det struntar jag i för tillfället!) Macro grejer gör mig inte så ledsen heller, jag som älskar att fota blommor och sånt, GLADTJEJ!

Mitt i allt det glada är jag väldigt nervös också, imorgon blir det ju intevju. Jag kan inte vänta smatidigt som jag är så extremt nervös att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Det är inte klokt att jag inom en vecka kommer få veta helt säkert om jag får åka eller inte! piiiiiiiiiirr i magen.

Nu går Vikataxi in till Wee-kvällen så det är dags att dra sig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback