Hoppa upp och ner

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH! Jag är så sjukt himlans jätteglad just nu! Jag har mått dåligt hela dagen pga av Svininfluensa sprutan. Fy sjutton vad on jag har i armen. Något som vi har haft väldigt kul åt i skolan hehe. Alla utom Julia har mått skit hela dan och det har varit ganska kul, och rätt drygt! Men Jag har ju tränningvärk från att jag gymade igår morse, kul eller inte!?

Det blev tusen gånger bättre när jag kommer hem och Mamma berättar att EF har ringt! Okej jag måste säga att jag blev väldigt rädd först, hon hade nämligen frågat hur jag mådde, och jag svarade med tanke på sprutan "inte så där toppen kanske". Det var då hon frågade om jag hade fått ett telefonsamtal, så jag trodde direkt att jag inte var antagen. MEN DET VAR JAG! Jag kan inte tro att det är sant, nu är det påriktigt! Jag måste åka till stan och inhandla en pärm till alla papper jag kommer få!

Jag ska testa mina nya fotogrejer nu som lyckades komma i all hysteri, see ya :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback